Dit zijn de algemene voorwaarden van een lidmaatschap bij Scouting Alphen aan den Rijn:

1. Ieder lid houdt zich aan het huishoudelijk regelement en de protocollen van scouting Alphen aan den Rijn.
  1. De contributie wordt voor ieder kwartaal automatisch geïncasseerd. U betaalt één kwartaal vooruit;
  2. De contributie kan alleen worden voldaan met een automatische incasso.
    Bij achterstanden wordt een factuur toegestuurd. Hiervoor rekenen wij € 5,00 aan kosten;
  3. De opzegtermijn is minimaal een maand voordat een nieuw kwartaal begint.
    Opzeggen kan eenvoudig met een Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. aan de penningmeester (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).
    Vermeld daarbij duidelijk de naam en gewenste uitschrijfdatum;
  4. Bij tussentijdse uitschrijving vindt geen restitutie van contributie plaats. Bij inschrijven gedurende een maand, wordt een volledig maand berekend.