Dit zijn de algemene voorwaarden van een lidmaatschap bij Scouting Alphen aan den Rijn:

  1. Ieder lid houdt zich aan het huishoudelijk regelement en de protocollen van scouting Alphen aan den Rijn.
  1. De contributie wordt elke eerst maand van een kwartaal automatisch geïncasseerd.
  2. De contributie kan alleen worden voldaan met een automatische incasso.
    Bij achterstanden wordt een factuur toegestuurd. Hiervoor rekenen wij € 5,00 aan kosten.
    Eventuele incasso kosten worden volledig doorbelast;
  3. De opzegtermijn is minimaal een maand voordat een nieuw kwartaal begint.
    Opzeggen kan eenvoudig met een Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. aan de penningmeester (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).
    Vermeld daarbij duidelijk de naam en gewenste uitschrijfdatum;
  4. Bij tussentijdse uitschrijving vindt geen restitutie van contributie plaats. Bij inschrijven gedurende een maand, wordt een volledig maand berekend;
  5. Wij doen veel verschillende activiteiten en via onze website en socialmedia delen we dit graag met u en andere geïnteresseerden.
    Hiervoor maken we gebruik van tekst, foto’s en video’s.
    Elk lid is akkoord met het plaatsen van foto’s en video’s.