Al decennia lang staat in Park Zegersloot het Scoutingclubhuis Het Kraaiennest wat natuurlijk ook een groepsaccommodatie is. Aangezien Scouting zich met name op vrijdagavond en zaterdag afspeelt vinden wij het logisch dat we het gebouw en haar terrein buiten de momenten dat wij het als Scouting gebruiken ook aan anderen beschikbaar stellen. Zo is er naast het meer gebruiken van een anders leegstaand clubhuis ook nog een inkomstenstroom qua financiën. Hiermee kunnen we het noodzakelijke onderhoud plegen en zo nu en dan een investering doen waardoor het comfort van het clubhuis voor ons maar ook voor anderen verbeterd.

Onze externe gebruikers zijn heel divers: bedrijven, verenigingen, stichtingen en soms ook families. Er mag in ons gebouw met maximaal 75 personen worden overnacht (matrassen of bijvoorbeeld luchtbedden en beddengoed moet door u zelf worden verzorgd). Natuurlijk kan er bij ons worden gekookt in een kleine doch complete keuken met o.a. 8 gaspitten en grote boilers die naast warm afwaswater ook zorg dragen voor warm water in de vier aanwezige douches. We zullen er alles aan doen om te zorgen dat jullie een fijn verblijf bij ons hebben.
Voor meer informatie...........
1. Verder naar onder op deze pagina kunt u nog veel meer informatie vinden over het huren van ons clubgebouw (door sommigen ook blokhut genoemd)
2. Daaronder staat een algemeen informatieformulier over de verhuur voor als u toch nog andere verhuurvragen heeft.
3. En desnoods kunt u ook nog bellen met Marco van den Berg, onze beheerder, via 06-5338 2557. Let op, ook hij is als vrijwilliger bij Scouting Alphen aan den Rijn actief. (mail wordt voornamelijk in het weekend beantwoord!)

Genoeg informatie vergaard ofwel u wilt huren?? Dan kun u HIER klikken, zo komt u op een formulier als u ons clubgebouw wilt huren (mits daadwerkelijk beschikbaar).